Zobacz opinie o nas!

Kot Barnaba opinie w google

Obsługa posprzedażowa

Pamiętaj, że po odebraniu zamówienia pozostajesz nadal naszym Klientem :)

Znamy każdy sprzedawany przez nas produkt i w razie potrzeby udzielimy Ci wszelkich dodatkowych informacji i wyjaśnień, równie troskliwie i wyczerpująco jak w sytuacji, gdybyś dopiero zastanawiał(a) się nad zrobieniem u nas zakupów :)

Ubranko pooperacyjne dla kota psa

Opcje przeglądania
Cena

Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.

Jak działamy?

Domyślnie zapraszamy ze zwierzęciem do siedziby firmy KOT BARNABA. Na terenie Warszawy jest też możliwość odpłatnego dojazdu zoofizjoterapeuty do zwierzęcia.

PIERWSZA WIZYTA

  • Koniecznie najpierw uzgodnij z nami termin!
  • Zapraszamy zawsze ze zwierzakiem.
  • Uzgodnimy rodzaj zamawianego sprzętu oraz weźmiemy miarę.
  • Określimy orientacyjny koszt sprzętu.
  • Za pomiar pobieramy opłatę, która zostanie zaliczona na poczet zapłaty za sprzęt w przypadku jego zamówienia.
  • Dokonanie pomiaru nie zobowiązuje do finalnego zamówienia sprzętu, chyba że zostanie on od razu opłacony (przy produktach na indywidualne zamówienie nie ma możliwości rezygnacji ze zlecenia)
  • Jest możliwość wstępnej konsultacji (bez pomiaru) osobistej lub telefonicznej, dotyczącej doboru sprzętu. Konsultacja bez pomiaru jest bezpłatna.
  • Przed przystąpieniem do realizacji sprzętu podpisywana jest zgoda RODO.

PO WIZYCIE

  • Wysyłamy zamówienie do Producenta. W razie dodatkowych pytań kontaktujemy się z Klientem.
  • Po otrzymaniu potwierdzenia ceny wysyłamy do Klienta informację z kwotą i numerem konta do dokonania wpłaty (mBank: 84 1140 2004 0000 3802 7488 9572, chyba że sprzęt został opłacony podczas wizyty. 
  • Po dokonaniu wpłaty nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia
  • Czas realizacji zamówienia po stronie firmy Admirał wynosi dla wózków ok. 10 dni roboczych, dla pozostałego sprzętu ok. 7 dni. Po nadejściu zamówienia niezwłocznie kontaktujemy się z Klientem

 ODBIÓR SPRZĘTU

  • Po odbiór sprzętu zapraszamy ze zwierzęciem.
  • Sprzęt z reguły wymaga indywidulanego dopasowania - prosimy zarezerwuj sobie 15-30 minut czasu, a w przypadku wózków nawet do godziny. 
  • Jest możliwość odbioru sprzętu bez zwierzęcia i w razie potrzeby umówienia się na wizytę ze zwierzęciem w innym terminie.

 

Prosimy, aby agresywne psy posiadały kaganiec, który w razie potrzeby będzie można im założyć podczas wizyty (dotyczy to także agresji lękowej). Za bezpieczeństwo pracy z psem odpowiedzialny jest właściciel. Komfort zwierzęcia jest dla nas najważniejszy, dlatego nigdy nie zaczynamy wizyty od kagańca. Bywa on jednak niezbędny w sytuacji, gdy pies nie pozwala dokonać czynności niezbędnych do zmierzenia lub dopasowania sprzętu.

W przypadku kotów właściciel proszony jest o pomoc w przytrzymaniu podopiecznego, a my postaramy się dogadać z pacjentem tak, by uniknąć pogryzienia ;)

Dobrze, żeby psy mające problem z kontrolowaniem funkcji fizjologicznych posiadały podczas wizyty pieluszkę.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl