Pamiętaj, że po odebraniu zamówienia pozostajesz nadal naszym Klientem :)
Znamy każdy sprzedawany przez nas produkt i w razie potrzeby udzielimy Ci wszelkich dodatkowych informacji i wyjaśnień, równie troskliwie i wyczerpująco jak w sytuacji, gdybyś dopiero zastanawiał(a) się nad zrobieniem u nas zakupów :)
Zwroty i reklamacje
Zwroty
W ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia masz prawo zwrócić zakupiony towar bez konieczności podania przyczyny (na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni i kolejne 14 dni na fizyczne odesłanie przedmiotu). Najłatwiej zrobisz zwrot korzystając z wygodnych zwrotów Allekurier (poniżej). Narzędzie pozwala łatwo wygenerować etykietę do zwrotu produktu, a wszelkie dokumenty związane ze zwrotem zostaną utworzone i przesłane do nas automatycznie. Do przesyłki załącz paragon, jeśli nie zaginął.
Możesz także odesłać produkt samodzielnie, dowolnie wybranym przewoźnikiem (koszt odesłania produktu leży po Twojej stronie) na adres:
KOT BARNABA Anna Ewa Rutkowska
Jaszowiecka 4 m 1
02-934 Warszawa
Do przesyłki załącz wówczas oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna przedmiotu, sporządzone samodzielnie lub w oparciu o któryś ze wzorów dostępnych w internecie. Oświadczenie musi zawierać Twoje dane (imię, nazwisko, adres), informację co zwracasz, datę otrzymania produktu oraz numer konta, na które chcesz otrzymać zwrot wpłaty. Do przesyłki załącz paragon, jeśli nie zaginął.
W ramach prawa do odstąpienia od umowy możesz możesz przetestować przydatność produktu w takim samym zakresie, jak miałoby to miejsce w sklepie stacjonarnym. Jeśli odesłany produkt będzie zniszczony, brudny lub będzie nosił ślady użytkowania, zwrócimy ci tylko część wpłaconej kwoty (zgodnie z aktualną wartością odesłanego produktu, uwzględniając koszt ewentualnego czyszczenia).
Zwrotom mnie podlegają:
- produkty wykonywane na indywidulane zamówienie (np. uprzęże szyte na miarę)
- produkty dostarczane w zamkniętych opakowaniach, jeśli opakowanie zostało otwarte
- produkty zarejestrowane jako leki dostępne bez recepty (produkty OTC) - dotyczy to między innymi środków ochrony przeciw pasożytom zewnętrznym i wewnętrznym
- nadmuchiwane kołnierze - z przyczyn higienicznych, gdyż są pompowane ustami
Reklamacje
Jeśli dostarczony produkt jest uszkodzony lub wadliwy, albo jeśli zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem, skontaktuj się z nami w celu uzgodnienia sposobu przeprowadzenia reklamacji. Komplet kontaktów znajdziesz tutaj.
Stwierdzoną wadę dostarczonego towaru możesz zgłosić w ciągu roku od jej wykrycia, łącznie w ciągu dwóch lat od daty zakupu (oczywiście, jeśli po stwierdzeniu wady nie użytkujesz dalej produktu).
Reklamacja dotyczy wad fabrycznych (wad fizycznych towaru, które istniały w chwili otrzymania towaru przez konsumenta) - nie obejmuje naturalnego zużycia produktów.
Reklamacji nie podlega kolor dostarczonych ubranek i osłon Kuna (nie dajemy możliwości zakupu ubranek w konkretnym kolorze!). Możliwość wpisania w komentarzu preferowanego koloru jest opcję dodatkową, realizowaną w miarę dostępności w magazynie.